obrączki

FORUM » Plotki, ploteczki » Trądzik różowaty, pomocy!

Autor << Powrót do widoku wątku

Ilość postów: 1

sasanua82

Z nami od 2017-07-12

Jakie czynniki wpływają na pojawienie się trądziku? Czy można go leczyć, a jeśli tak, to w jaki sposób? Czy można zapobiec pojawieniu się wyprysków na skórze? Według bloga https://acnerose.pl/ mit o nieodpowiedniej diecie ma coś wspólnego z prawdą? Jakie są Wasze doswiadczenia, macie jakies?



Ilość postów: 1

Amina90

Z nami od 2017-07-26

Czy ktoś zamawiał acnerose na  https://acnerose.pl/?
Na innych forach piszą ,że jest świetny i działa wielotorowo. Postanowiłam wypróbowac ale nie wiem czy to dobra stronka do zamówień




Ilość postów: 1

Tiaza1122

Z nami od 2018-01-31

Cześć, pół roku temu zaczęłam stosować antykoncepcję hormonalną. Po miesiącu zażywania tabletek pojawiły się u mnie pierwsze zmiany skórne. Krostki, wypryski na twarzy. Nie wiedziałam, co robić. Byłam u p. ginekolog. W końcu zrezygnowałam z hormonów, bo objawy zaczęły się nasilać. Na mojej twarzy pojawił się również rumień. Przeczytałam w internecie, że to może być trądzik różowaty. Zaczęłam szukać pomocy. W końcu natrafiłam na krem Acnerose, o którym mówicie dziewczyny. :)

I to był strzał w dziesiątkę. Rumień zniknął, wypryski zdarzają mi się sporadycznie.




Ilość postów: 13

Rob_son

Z nami od 2018-02-01

Mi właśnie ginekolog polecił taką antykoncepcję, aby pozbyć sie problemów skórnych.



Ilość postów: 1

Anettana

Z nami od 2018-04-11

Wolę chyba bardziej naturalne sposoby... mój lekarz też mi to doradzał, ale nie chcę brać hormonów i mieszać w organizmie. Później jak się odstawia to trądzik zazwyczaj wraca, nie zawsze wiadomo. Ja stosuję juz drugi miesiąc Acnerose i wyglądam o wiele lepiej. Zniknęły mi przebarwienia na twarzy i wypryski. Cena jest trochę wysoka ale zdecydowanie warto wydać pieniądze na coś naturalnego i ze sprawdzonego źródła 



Ilość postów: 39

Wersal24

Z nami od 2018-04-17

Ja z kolei zapadłam na atopowe zapalenie skóry i z tym cholerstwem musiałam się męczyć niemal pół roku. Początkowo próbowałem sobie sama radzić z tego typu dolegliwościami, ale w końcu udałam się do dermatologa i w końcu jakoś zwalczyłam swoje dolegliwości. Ponadto otrzymałam wskazanie, że dobrze jeśli na przyszłość będę używać kosmetyków naturalnych. Przekonałam siędo nich i dziś z pewnością mogę stwierdzić, że stan mojej skóry w znaczący sposób się poprawił. Ponadto zaczęłam zamawiać kosmetyki przez internet - https://www.naturativ.pl/  Dzieki temu oszczędzam z jednej stroy czas, a z drugiej zaś pieniądze. W każdym bądź razie jestem zdania, że zakupy itnernetowe stanowią rozwiązanie na miarę XXI wieku i dzięki temu można naprawdę zyskać wiele korzyści. Jestem swoją drogą przekonana, że za jakiś czas rozmiary e-handlu przewyższą rozmaiary handlu tradycyjnego nie tylko w świecie, ale również w Europie i w Polsce. Mam nadzieję, że komuś moja porada się przyda, trzymajcie się gorąco. Pozdrawiam



Ilość postów: 7

PatiKom

Z nami od 2018-04-20

Powodów na powstanie trądziku może być wiele.. u mnie okazalo sie ze jego podstawą jest problem z tarczycą. Sam dermatolog niewiele mógł zdziałać ale po konsultacjach z endokrynologiem z kliniki Melitus http://klinikamelitus.pl/ dr Wojciechem Bikiem zastosowali odpowiednią terapie i problem zniknął oby na zawsze :D :D


Edytowano: 2018-04-24 19:37:15

Ilość postów: 56

kasiajaw

Z nami od 2018-06-11

Może warto wybrać się na jakieś zabiegi z zakresu medycyny estetycznej? Z doświadczenia wiem, że to może trochę pomóc. Wybierz gabinet, w którym zabiegi wykonuje się za pomocą polskich kosmetyków Farmona: https://farmonaprofessional.pl/. Na pewno nie zaszkodzi wypróbować.



Ilość postów: 20

Idaczka

Z nami od 2018-06-15

Ja tez musialam sie decydowac na zabieg, bo blizny byly juz bardzo glebokie i zadne kosmetyki nie dzialaly. Dopiero laser w Bienkowscy Clinic http://bienkowscyclinic.pl/zabiegi/zabiegi-laserowe/laser-mosaic-eco2 dal sobie z nimi rade :) 


Edytowano: 2018-06-15 23:43:14

Ilość postów: 25

paulanowak

Z nami od 2018-07-20

Najlepiej moim zdaniem zgłosić się do kliniki medycyny estetycznej, gdzie wykonują najróżniejsze zabiegi pielęgnacyjne. Myślę, że oni znaleźliby zabieg, który mógłby Ci pomóc. Zresztą najlepiej sama zapoznaj się bliżej z ich ofertą: http://neobeauty.pl/.



Ilość postów: 9

zuzek4

Z nami od 2018-08-16

A ja właśnie przez stosowanie antykoncepcji skutecznie pozbyłam się brzydkiego trądziku. Kosmetyki, czy maści nawet takie na receptę robione nie dały takiego efektu co belara którą biorę. Tak jak mi tłumaczył ginekolog, jeśli przy tabletkach pojawiają się problemy skórne czy inne  to znaczy, że tabl. są źle dobrane do danego organizmu. Wiadomo, każdy organizm jest inny.