obrączki

Katalog firm » Powrót do listy firm

Wybierz / Zmień

Organizacja wesel

Naszą rolą jest towarzyszenie i wspieranie młodych par w ich przygotowaniach do ślubu. Na tych kilka miesięcy stajemy się Waszym osobistym doradcą, koordynatorem wielu spraw, czasem powierniczką w kwestiach bardzo prywatnych a czasem po prostu wykonawcą, realizującym konkretne zadania. Słuchamy, podpowiadamy, znajdujemy rozwiązania, pilnujemy wydatków. Ogarniamy całość, pamietamy oszczegółach. Każdym ślubem przejmujemy się jak własnym, starając się sprostać oczekiwaniom Narzeczonych. Najmilsze – to potem usłyszeć, że efekt przerósł oczekiwania...

Two Sunflowers stworzyłyśmy w 2007 roku jako wynik połączenia pasji z doświadczeniem zdobytym przy organizowaniu wielu rozmaitych imprez korporacyjnych. Pracujemy dla Was z pomocą starannie dobieranych , różnorodnych wykonawców usług ślubnych. Dbamy o różnorodną ich ofertę i zaangażowanie równe naszemu. Stawiamy na jakość, nie na ilość. Każdą sprawą zajmujemy się osobiście.
Hanna Postoła, zawodowo od lat związana z organizacją imprez i PR. Jej doświadczenie w tworzeniu i koordynowaniu nawet takich wydarzeń jak kongresy na 1000 osób z udziałem mediów zapewnia fachowe podejście do każdego zlecenia. Rzetelna, dokładna, odpowiedzialna. Z zamiłowania znakomita stylistka.

Katarzyna Kaniewska, z wykształcenia architekt. W każdym aspekcie życia dużą wagę przywiązuje do jakości. Ceni wykwintną kuchnię, stylowe wnętrza i dobre maniery. Zdolności dyplomatyczne oraz umiejętność słuchania i otwartość sprawiają, że jest osobą niekonfliktową i godną zaufania. Prywatnie szczęśliwa żona i mama.

OFERTA
-Tworzymy spójną estetycznie oprawę ślubu i wesela zgodnie z pragnieniem Narzeczonych
-Szukamy, proponujemy, organizujemy, koordynujemy, potwierdzamy
-Pilnujemy terminów i płatności
-Słuchamy i doradzamy
-Rozwiązujemy pojawiające się problemy i wątpliwości
-Nie musicie nawet wychodzić z domu, wszystko przyjdzie wprost do Was
-Nie musicie kontaktować się z wieloma firmami – tylko z osobistą asystentką ślubną
-Nie robimy wielu ślubów w ciągu roku – to daje Wam pewność, że poświęcimy Wam dużo czasu i uwagi, zadbamy o Wasz ślub jak o własny
-Zakres naszych obowiązków zależy od Narzeczonych, to Wy podejmujecie decyzję, którymi sprawami mamy się zająć. Oto przykładowy Pakiet Kompleksowej Organizacji Ślubu i Wesela

-stworzenie stylu przyjęcia wg pomysłu Narzeczonych lub podpowiedź, jeśli pomysłu brakuje
-znalezienie odpowiedniej lokalizacji przyjęcia weselnego, według wskazówek Narzeczonych, w tym: propozycje miejsc i menu, negocjacje w wybranych miejscach, pośredniczenie w rozmowach dotyczących ceny, oprawy, obsługi oraz umowy
-znalezienie odpowiedniego miejsca zaślubin
-pomoc w formalnościach ślubnych, pilnowanie kursów narzeczeńskich i terminów
-organizacja i przygotowanie zaproszeń ślubnych, kart menu, winietek, podziękowań
-przygotowanie lub zamówienie planu stołów
-rekomendacja upominków dla gości
-organizacja makijażu i fryzury oraz innych zabiegów kosmetycznych
-pomoc stylistyczna, wizyty w salonach ślubnych
-organizacja usługi fotograficznej i filmowej
-organizacja oprawy muzycznej ślubu – skrzypce, organista, chór i wiele innych
-organizacja oprawy muzycznej wesela wraz z nagłośnieniem (DJ lub zespół)
-organizacja oprawy kwiatowej i dekoracji w miejscu ślubu i miejscu wesela
-zamówienie bukietów ślubnych
-porady w zakresie ślubnego savoir vivre'u
-dobranie i zakup alkoholu
-pomoc w wyborze tortu weselnego
-organizacja transportu dla gości weselnych
-znalezienie odpowiedniego pojazdu dla Młodej Pary oraz jego dekoracja
-organizacja noclegów dla gości weselnych
-organizacja indywidualnych lekcji tańca
-organizacja wszelkich dodatkowych atrakcji na przyjęciu
-koordynowanie umów, terminów i spotkań
-przygotowanie scenariusza dnia ślubu
-pilnowanie budżetu
-rozwiązywanie wielu pojawiających się kwestii i niespodziewanych problemów
-koordynacja dnia ślubu
-dopilnowanie wszelkich umów i rozliczeń z podwykonawcami usług ślubnych

Każdą zainteresowaną parę zapraszamy na pierwsze spotkanie, gdzie przy filiżance kawy możemy się poznać, omówić Wasze oczekiwania i opowiedzieć o sobie.
W ustalonym terminie po spotkaniu otrzymacie od nas szacunkowy budżet oraz indywidualną ofertę. Dopiero wtedy podejmiecie decyzję, czy chcecie powierzyć nam pomoc w przygotowaniu tego Wielkiego Dnia.

Cena: 0.00
Zaliczka: 0.00

Ilość wyświetleń: 2842

tagi: organizacja ślubu konsultant trójmiasto pomorskie